Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Jabłonka
(12)
Czytelnia Jabłonka
(3)
Autor
Lipa Michał
(2)
Catmull Edwin E
(1)
Ciok Roman
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Dziewit Daniel
(1)
Harris Carla A
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kinowski Rafał
(1)
Koch Charles G. (1935- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Rowińska Kamila
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Szabowicz Konard
(1)
Wallace Amy (1962- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żukowski Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Media społecznościowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Samorealizacja
(2)
Autoprezentacja
(1)
Biznes
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franczyza
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Imprezy plenerowe
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywacja osiągnięć
(1)
Muzeum - Orawski Park Etnograficzny (Zubrzyca Górna)
(1)
Pixar
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Skanseny
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Twórczość
(1)
Wystawy etnograficzne
(1)
Wytwórnie filmowe
(1)
Zarządzanie (MT Biznes)
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zbiory muzealne
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Zubrzyca Górna (woj. małopolskie, pow. nowotarski, gm. Jabłonka)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(772)
Edukacja i pedagogika
(373)
Religia i duchowość
(316)
Socjologia i społeczeństwo
(189)
Medycyna i zdrowie
(153)
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(149)
Literaturoznawstwo
(128)
Kultura i sztuka
(106)
Podróże i turystyka
(104)
Etnologia i antropologia kulturowa
(102)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(89)
Biologia
(85)
Rozwój osobisty
(85)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(81)
Kultura fizyczna i sport
(80)
Hobby i czas wolny
(74)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(63)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(54)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(41)
Fizyka i astronomia
(39)
Językoznawstwo
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(33)
Geografia i nauki o Ziemi
(29)
Filozofia i etyka
(25)
Styl życia, moda i uroda
(23)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(22)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Inżynieria i technika
(19)
Kulinaria
(18)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Transport i logistyka
(16)
Nauka i badania
(13)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(12)
Architektura i budownictwo
(10)
Chemia
(8)
Ochrona środowiska
(8)
Archeologia
(7)
Rolnictwo i leśnictwo
(7)
Matematyka
(5)
Dom i ogród
(2)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją : współczesne perspektywy badawcze / Barbara Czerniachowicz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce usystematyzowano kluczowe koncepcje, metody i techniki zarządzania organizacją z perspektywy współczesnych tendencji. Autorka zaprezentowała także własną systematykę podejść do koncepcji i metod zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uznawana za bezsprzeczny autorytet Carla A. Harris w swej niezwykle potrzebnej książce rozpatruje drogę kariery od statusu samodzielnego eksperta do pozycji lidera i liderki. Określa umiejętności niezbędne, by odnieść sukces w dzisiejszych realiach: odwaga podejmowania ryzyka, tworzenie i sprzedawanie wizji, korzystanie z takich aktywów jak relacje i partnerstwo. Meritum książki stanowią rozważania o ośmiu przymiotach, które należy celowo umacniać w sobie każdego dnia ? autentyczność, budowanie zaufania, kreowanie nowych liderów, otwartość, różnorodność, innowacja, inkluzywność oraz głos, czyli prawo i konieczność wyrażania własnych opinii i poglądów. Dzięki tym atrybutom, świadomie doskonalonym i demonstrowanym, można zyskać, niezależnie od miejsca pracy, moc i skuteczność jako lider lub liderka. Autorka, analizując kluczowe cechy przywództwa w okresach transformacji, takie jak empatia i zdolność prowadzenia ludzi ku zmianom, zwraca też uwagę na te niedoskonałości i braki u liderów, które mogą im zaszkodzić lub wręcz zniszczyć ich skuteczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The personal MBA 10th anniversary edition.
Na stronie redakcyjnej i okładce: Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy.
Międzynarodowy bestseller sprzedany w ponad 900 tysiącach egzemplarzy! Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie. Znajdziesz tu 271 prostych pojęć, nowoczesne koncepcje i konkretne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób. Wśród najważniejszych zagadnień znajdziesz m.in.: • pięć elementów każdej firmy. Możesz zrozumieć i ulepszyć każdą firmę, dużą lub małą, koncentrując się na pięciu podstawowych kwestiach. Czy wiesz, na jakich obszarach danej organizacji trzeba się przede wszystkim skupić?, • dwanaście form wartości. Produkty i usługi to tylko dwa z dwunastu sposobów kreowania wartości dla klientów. Jakie są pozostałe?, • cztery metody zwiększania przychodów. Istnieją tylko cztery sposoby, aby firma mogła zarobić więcej pieniędzy. Czy je znasz? Połącz lekturę tej książki ze swoim praktycznym doświadczeniem i już dziś zacznij efektywniej pracować, podejmować dobre decyzje i wykorzystywać w pełni swoje umiejętności, zdolności i dostępne okazje – bez względu na to, w jaki sposób zarabiasz (lub chciałbyś zarabiać) na życie. Z pomocą tej książki założysz rentowną firmę, uzyskasz ważny awans albo w istotny sposób poprawisz swoje życie osobiste i zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucyjny system zarządzania, który doprowadził do jednego z największych sukcesów firmowych naszych czasów. Charles Koch dołączył do rodzinnej firmy, z siedzibą w Wichicie, w 1961 roku, kiedy jej wartość wyceniano na 21 milionów dolarów. Sześć lat później został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Obecnie wartość grupy kapitałowej Koch szacuje się na 100 miliardów dolarów, co czyni ją jednym z największych przedsiębiorstw znajdujących się w prywatnych rękach. Przez ponad 50 lat firma przekroczyła 27 razy wzrost wartości indeksu S&P 500 i planuje podwajać swój zysk przeciętnie co sześć lat. Czym zajmuje się ta firma i dlaczego jest tak niezwykle dochodowa? Nazwy „Koch” nie znajdziecie na swoim plamoodpornym dywanie, dżinsach ze streczem, podzespołach smartfona czy na super chłonnych pieluszkach waszego dziecka, chociaż produkuje je właśnie ta spółka. A te innowacje oraz wiele innych napędza opracowany przez Charlesa Kocha ramowy system zarządzania opartego na rynku - Market-Based Management® (MBM). Po przeszło półwieczu interdyscyplinarnych badań, eksperymentalnych odkryć oraz praktycznego stosowania wiedzy w firmach należących do spółki Koch na całym świecie, głównym celem MBM pozostaje generowanie dobrego zysku. Dobry zysk wynika z produktów i usług, które podnoszą jakość ludzkiego życia i na które klienci dobrowolnie głosują swoimi pieniędzmi. Jest rezultatem kultury, w której pracowników motywuje się, by jak przedsiębiorcy poznawali preferencje klientów oraz najlepsze sposoby ich zaspokajania. Dobry zysk pojawia się, kiedy tworzona jest długoterminowa wartość dla klientów, pracowników, udziałowców oraz społeczeństwa. W tej książce Charles Koch, czerpiąc z prawdziwych, wiele mówiących i wcześniej nieupowszechnianych opowieści z sześciu dekad jego obecności w biznesie, przeprowadza czytelnika przez pięć wymiarów MBM, aby wskazać, jak korzystać z ramowego systemu zarządzania firmą, by wygenerować więcej dobrego zysku, niezależnie od rodzaju i skali działalności, branży czy organizacji. Podczas lektury można dowiedzieć się, jak: • stworzyć wizję rozwoju pomimo nieustannie przyśpieszających dysrupcyjnych innowacji; • wybrać i utrzymać pracowników odznaczających się zarówno zaletami, jaki i talentem; • wytworzyć klimat dzielenia się wiedzą, pozwalający, niezależnie od zajmowanego stanowiska, na kwestionowanie wcześniejszych rozwiązań, jeśli można je udoskonalić lub zastąpić lepszymi; • nagradzać pracowników uprawnieniami decyzyjnymi nie ze względu na ich stanowisko, ale wkład w firmę; • motywować wszystkich zatrudnionych do większego zaangażowania w firmę poprzez taką strukturę bodźców, aby wynagrodzenie było wyznaczane jedynie przez wytworzoną przez pracownika wartość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330.162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Własna firma krok po kroku : działaj skutecznie / Grzegorz Krzenień. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, copyright 2019. - 255 stron : ilustracje ; 22 cm.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych - od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie - że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.[mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metoda Lean Startup / Eric Ries ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2012. - 248 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Na okładce: Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć swoją efektywność biznesową? Awansować w pracy lub rozpocząć prowadzenie własnego biznesu? Obawiasz się, czy sobie poradzisz? Nie wiesz jaką formę prowadzenia biznesu wybrać? Nie masz pewności czy poradzisz sobie z budowaniem zespołu, sprzedażą, aspektami prawnymi? Jak znajdziesz na to wszystko czas? Tysiące moich klientów codziennie zadaje mi pytania; Która opcja jest najlepsza? Jak zabezpieczyć formę działalności, aby nie odpowiadać całym majątkiem za ewentualne niepowodzenia? Co wybrać? Kiedy przyspieszyć, a kiedy już cieszyć się z sukcesów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 272 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także ni mniej, ni więcej ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Jabłonka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej